Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Vörös Nándor egyéni vállalkozó (székhely: 2030 Érd, Szárcsa utca 3., , adószám: 68729941-1-41), mint szolgáltató (továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett www.asulifotosa.hu honlapon elérhető webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Jelen ÁSZF az említett weboldalon keresztül létrejövő adásvételi szerződések és kapcsolódó jogviszonyok feltételeit szabályozza. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

1. A Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Vörös Nándor E.V.

A szolgáltató székhelye: 2030 Érd, Szárcsa utca 3.

Nyilvántartási száma: 52169441

Bankszámlaszáma: 10918001-00000098-23340003

Számlát vezető pénzintézet: Unicredit Bank

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: megrendeles@asulifotosa.hu

Telefonszáma: +3670 -771-771-6

Adószáma: 68729941-1-41

 

2. Alapvető rendelkezések

2.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2 Hatály, az ÁSZF módosítása

2.2.1 Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan jogügylet és szolgáltatásra, amely a www.sulifotosa.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül, elektronikus úton történik. A Weboldalon történő megrendelést és vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza. A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF 5. pontjában meghatározott módon.

2.2.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosítsa, mely változásokról kellő időben előre tájékoztatja a weboldal látogatóit, megjelölve az ÁSZF módosuló részeit is.

 

3. A szolgáltatás igénybevevője

3.1 A szolgáltatás igénybevevője (továbbiakban: Megrendelő) jelen ÁSZF alkalmazásában a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező jogalany, aki korlátozás nélkül tehet jognyilatkozatot a jelen ÁSZF-fel érintett jogügyletek tekintetében, és aki Megrendelést ad le a Szolgáltató irányába fényképkidolgozás, fényképes ajándéktárgy készítés, vagy egyéb, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás tekintetében.

3.2 Megrendelő a szolgáltatás igénybevételére és a szolgáltatás során készült – a Weboldalon feltüntetett és Megrendelő által szabályszerűen megrendelt fotózási csomagok szerinti – fényképek átvételére akkor jogosult, ha a Weboldalon található felületen megrendelését szabályszerűen leadja és befizeti a teljes díjat, illetve kifejezetten elfogadja a jelen általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás megrendeléséhez regisztráció nem szükséges.

 

4. Rendelésfelvétel és adatkezelés

4.1 Az online megrendelés teljesítéséhez a Megrendelő köteles bizonyos személyes adatainak megadására éspedig: Vezetéknév; Keresztnév; E-mail cím; Telefonszám; Gyermek osztálya; illetve számlázási adatainak feltüntetésére éspedig: Számlázási név; Irányítószám; Település; Utca, házszám. A megadott adatokat a Szolgáltató az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, az adatvédelemre vonatkozó szabályok szigorú betartása mellett, azokat harmadik félnek át nem adja.

4.2 A Megrendelő köteles a valóságnak megfelelő adatokat közölni a Szolgáltatóval, a téves vagy hamis adatok közléséből eredő károkért nem felel. Amennyiben a Megrendelő által közölt adatok valódisága tekintetében kétség merül fel, Szolgáltató jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni és e célból Megrendelőt megkeresni, illetve az adatok valótlanságának bebizonyulása esetén jogosult a megrendelést törölni és a kiszolgálást megtagadni.

4.3 A megrendelés leadásával a Megrendelő hozzájárul, hogy a Szolgáltató a rendeléssel kapcsolatban felmerülő kérdés esetén a megadott elérhetőségeken felkeresse.

4.4 A Megrendelő az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Szolgáltatótól a személyes adatai kezeléséről. A Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról.

4.5 A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által a https://www.asulifotosa.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: a Megrendelő neve, email címe, telefonszáma, számlázási neve és számlázási címe.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay  adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff 

 

5. A megvásárolható termékek köre    

5.1 A weboldalon megrendelhető termékek a következők:

5.2 Lehetőség van „csomagban” történő megrendelésre is. A csomagok tartalma a „Csomagban rendelek” gombra kattintva tekinthetők meg. A Megrendelő a következő csomagok közül választhat:

6. Az online megrendelés menete

6.1 A Megrendelő a https://www.asulifotosa.hu/rendeles/ felületen adhatja le online rendelését. A belépéshez az oktatási intézményben kiosztott papír alapú indexképek felső részén található kód megadása szükséges.

6.2 A helyes webes azonosító kód beírása után megjelennek a Megrendelő gyermekéről készült képek vízjelezett formában. A megrendeléshez a kívánt kép(ek)re kattintva három lehetőség közül választhat: „Csomagban rendelek”, „Papírképet rendelek”, illetve „Ajándéktárgyat rendelek”. A megrendelt termékek a jobb felső sarokban található „Kosár” menüpontban nyomon követhetők. A Megrendelő a „Kosár” jel megnyomásával bármikor megtekintheti a kiválasztott termékeket, azokat szükség szerint módosíthatja vagy törölheti. A „Kosárba” helyezés nem eredményez Megrendelő oldalán ajánlati kötöttséget.

6.3 A megrendelés véglegesítése a „Kosár” menüpont alján található „Rendelés leadása” gombra kattintva lehetséges. Ezt követően a Személyes adatok és Számlázási adatok (ld. jelen ÁSZF 4.1-es pontja) megadása mellett a Megrendelő a megrendelése teljesítéséhez köteles megadni gyermeke nevét,  osztályát, a rendelés fizetési (ld. bővebben jelen ÁSZF 9. pontja) és átvételi módját (ld. bővebben jelen ÁSZF 10. pontja).

6.4 A Személyes és Számlázási adatok megadását követően a Megrendelő áttekinti rendelése adatait. Amennyiben módosításokat kíván végrehajtani, az „Adatok szerkesztése” gomb megnyomásával visszatérhet a szerkesztő felületre, ellenkező esetben a „Rendelés leadása” gombbal véglegesíti megrendelését. Amennyiben a Megrendelő az áttekintés során nem ellenőrzi az általa összeállított terméket, az ebből adódó hibás teljesítés felelősségét a Megrendelő köteles viselni.

6.5 A megrendelés leadásával a Megrendelő egy „netes rendelési számot” kap, melyet a Megrendelő készpénzes fizetés esetén köteles az indexképpel érkezett borítékon feltüntetni az erre kijelölt rubrikában. Amennyiben ez a boríték a megrendelés idejében elveszett, nincs meg, akkor azt egy sima LA4 vagy más méretű borítékkal helyettesíteni lehet. Ebben az esetben is köteles a Megrendelő feltüntetni a boríték külső felén a netes rendelési számot.

6.6 Visszaigazolás: a megrendelés elküldése után e-mail útján kapja meg a Megrendelő a megrendelt szolgáltatás adatait tartalmazó levelet. Szolgáltató minden a Weboldalon történt megrendelésről e-mailes megerősítést küld a Megrendelő által a megrendelés során megadott e-mail címre. Jelen ÁSZF elfogadásával Megrendelő kifejezetten elismeri és nyugtázza, hogy Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Megrendelő által a megrendelés során szolgáltatott adatok helyességéért, így a Megrendelő által megadott e-mail cím helyességéért sem. A visszaigazolás a Szolgáltató hibáján kívül különböző e-mail szolgáltatóknál spamnek minősítve azonnal törlésre, spam mappába, vagy kukába kerülhet. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelést követő 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezik meg, úgy Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

7. Elállási jog és kellékszavatosság

7.1 Tekintettel arra, hogy a Termékek a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont alapján olyan nem előre gyártott termékeknek minősülnek, amelyeket a fogyasztók utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő a Szolgáltató (egyedi termék), a Megrendelőt nem illeti meg elállási jog.

7.2 Kellékszavatosság: a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Megrendelő a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, melynek értelmében:

7.2.1 a Megrendelő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna;

7.2.2 ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás (vételár) arányos leszállítását vagy a hibát az Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a Szerződéstől (illetve annak a hibás teljesítéssel érintett részétől) is elállhat.

7.2.3 A Megrendelő az általa választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Szolgáltató adott okot.

7.2.4 A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő önálló jogként már nem érvényesítheti.

7.2.5 Az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.2.6 A Szolgáltató által, alvállalkozó bevonásával készített/készítettet termékeinek hibája esetén az alvállalkozó minőségbiztosítási irányelvei és Általános Szerződési Feltételei mérvadók. Az Szolgáltató minden esetben ilyen esetben csak kommunikációs közvetítői szerepet vállal.

7.2.7 ‘6.2.5. és 6.2.6’ esetekben a termék átvételét és elszállítását követően a Megrendelő az Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt csak abban az esetben  érvényesíthet, ha hitelt-érdemlően tudja bizonyítani, hogy a hiba a megrendelés felvétele és a megrendelés átvétele között keletkezett.

 

8. A megrendelések teljesítése és határidők

8.1 A megrendelések feldolgozása a beérkezéstől folyamatosan történik. A rendelés teljesítésének határideje függ az adott oktatási intézményben fotózott gyermekek létszámától, illetve a fotózás időpontjától. A Szolgáltató vállalja, hogy a megadott határidőn belül leadott megrendeléseket az intézményhez tartozó teljesítési időn belül teljesíti. Ennek időpontjáról a rendelőfelületen, illetve rendelés leadása után a visszaigazoló e-mailben tájékozódhat.

 

9. Fizetési módok és árak

9.1 A Weboldalon a termékek árai magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve. Az árak alanyi mentes ÁFA tartalommal rendelkeznek (0%). Az árakat a Szolgáltató jogosult a Weboldalon megváltoztatni, mely honlapon való közzététellel válik hatályossá és a hatályba lépés előtt a Megrendelő által már elküldött Megrendeléseket nem érinti.

9.2 Az egyes fotók, ajándéktárgyak és csomagok árai az egyes képekre kattintva érhetőek el, és választhatók ki: a „Csomagban rendelek”; „Papírképet rendelek”; illetve „Ajándéktárgyat rendelek”gombokra kattintva. Csak digitális formátumban is megvásárolhatók a képek, ennek ára 5900 Ft. Amennyiben a Megrendelő rendelése eléri, vagy meghaladja az 7000 Ft-ot, úgy a rendeléséhez automatikusan ajándékba kapja a képeket digitális formátumban. Papírkép rendelés esetén, amennyiben a Megrendelő 10 db vagy több azonos méretű képet rendel, úgy további 1 db, a megrendelttel azonos méretű papírkép ajándékba jár.

Amennyiben a Megrendelő rendelése eléri, vagy meghaladja az 7000 Ft-ot, úgy a rendeléséhez automatikusan ajándékba kapja a képeket digitális formátumban. Jelen kedvezmény gyermekenként/rendelési kódonként értendő. Több gyermek esetén a kedvezmény jóváírási küszöbe = rendelési kódonként x 7000 Ft.

9.3 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a Megrendelő által is felismerhetően nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést. Ennek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

9.4 A Megrendelő kétféle módon egyenlítheti ki megrendelését:

Bankkártyás fizetés esetén a megrendelő felület átirányítja az oldalt az OTP SimplePay felületére, és a kártyás tranzakció befejezése után vissza irányítja A Suli Fotósa weboldalra. Amennyiben a tranzakció végbemegy, úgy a megrendelő felület a Megrendelő által megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küld, illetve a Szamlazz.hu online számlázó program pedig kiállítja és kiküldi a vásárlásról szóló számlát. Ezzel a megrendelés érvényessé válik, a fizetés pedig teljesítetté.

10. A rendelés átvétele

10.1 A rendelés átvétele két módon történhet, melyet a Megrendelő a Személyes és Számlázási adatainak megadásával együtt választ ki.

 

11. Vegyes rendelkezések

11.1 Panaszkezelés

A Megrendelő panasz esetén a Szolgáltatóhoz az alábbi elérhetőségeken tud panaszt benyújtani:

Vörös Nándor 

Amennyiben a Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 11.2 Irányadó jog és illetékes bíróság

11.2.1 A jelen ÁSZF alkalmazásában a magyar jog az irányadó.

11.2.2 A Szerződéssel kapcsolatban felmerülő bármely jogvita elintézésére a Felek alávetik magukat - járásbírósági hatáskörbe tartozó ügyekben - a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság illetékességének.

11.2.3 A Megrendelésekre a Megrendelés elküldése időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezései az irányadók.

11.2.4 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.

11.2.5 A jelen ÁSZF 2023. szeptember 1. napjától hatályos.

 

Budapest, 2023. szeptember 1.                                                         Vörös Nándor E.V.